Back home!

10 februari 2012 - Bertem, België

Hallo lieve familie, vrienden en collega's,

Wij zijn terug thuis! Moe maar tevreden... Het was een fantastische belevenis en absoluut de reis van ons leven. Fijn dat jullie onze blog volgden en bedankt aan iedereen voor de vele leuke reacties. De koude zijn we niet meer gewend, dus de volgende dagen blijven we lekker binnen;-)

An & Gert

1. Carolien:
    Welkom thuis!
    En bedankt voor de prachtige reisverhalen, het leek wel alsof ik af en toe eventjes mee was :-))
    Groetjes & tot binnenkort!
  2. ingrid,ex-aquarelle:
    11 februari 2012
    welkom terug in het koude België!
    ik denk dat jullie binnen enkele dagen dit landje al verwensen , de koude, de stakingen die nog gaan komen...maar er is misschien wel 1 ding wat jullie gemist hebben= BELGISCHE FRIETEN!
    groetjes
  3. guygijsels:
    11 februari 2012
    Welkom terug in België. Kunnen ons voorstellen welke fantastische belevenis dit moet geweest zijn. Het was jullie gegund.
    Nog even wennen aan de siberische temperaturen hier en jullie kunnen weer terug met beide voeten op de grond staan...

Groetjes aan ma en pa , zus en neven en nichtjes.

Annemarie en Guy
  4. Saskia:
    12 februari 2012
    Hoi jullie 2
    Het lijkt net gisteren dat jullie vertrokken zijn. Ongelooflijk dat het allemaal zo snel gegaan is. Maar het zullen vast en zeker herinneringen zijn die jullie voor altijd zullen koesteren.
    En inderdaad een goed idee om even binnen te blijven tot je wat gewend bent aan de Siberische temperaturen.
    Dikke kus en misschien tot binnenkort,
    Saskia
  5. nancy:
    13 februari 2012
    Amai tis gedaan ... zo snel dat dat gegaan is.... twas heel leuk om jullie verhaal mee te volgen en het idd de reis van jullie leven zijn. Geniet nog maar lekker na .... see you soon, groetjes nancy
  6. De Rijck Christelle:
    14 februari 2012
    Hey Dag An en Gert,
    Welkom thuis en hopelijk kunnen jullie vlug wennen aan de temperaturen hier in België hé. We hebben heel erg genoten van al jullie vakantiefoto's en commentaren. Het was zo'n beetje alsof we er zelf waren hé. We zien ernaar uit om jullie terug te zien. Nog vele dikke kussen en tot binnenkort. Christelle en Emiel
  7. Nancy:
    6 maart 2012
    Hey Gert en An die we (nog) niet kennen

Wat een belevenis, mss moet je eens halt houden in Heffen, is niet zo ver van huis!
    Sven zou dat wel leuk vinden!
    Groetjes
    Nancy